tisdag 10 januari 2012

Syföreningsmöte


Ett sent inlägg blir det idag igen. Fullt upp är det här hemma. Imorgon fyller min 2:a år och jag har en hel del att pyssla med (som vanligt i sista stund) inför morgondagen... Plus att mitt arbete som ska vara inne på fredag är lååååångt ifrån färdigt, inte ens halvvägs :( Men, men...det fixar sig även det på ett eller annat sätt :)
Här kommer det som jag har gjort klart hittils. Häromdagen blev halsduken klar, mössan hade jag klar redan innan jul. Dotterns mössa håller jag på med nu, hon har önskat sig en svart, med rosa och vitt, det ska vara en prinsessa på också sa hon :). Mellan varven virkar jag på en klänning och även på mormorsfilten.

Jag njuter i fulla drag när jag sitter på soffan, lyssnar på Utvandrarna och har ngt för händer. Helt underbart! Har flera projekt som jag kommer dra igång framöver, det fullkomligt kliar i fingrarna :)

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att kunna sitta och virka/sticka/brodera eller nåt annat under tiden man lyssnar på en bok. Hittade in hit till dig via syföreningen, hoppas det är ok att jag lägger till dig bland mina pyssel och handarbetsbloggar. Ha en riktigt fin helg/Gela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt ok för mig. Kul att du kikar i min blog :)
      // Mor Natalia

      Radera