tisdag 3 januari 2012

Syföreningsmöte

Jag har inte uppdaterat bloggen nu på ett par dagar, men jag har inte riktigt haft tid.
Har en hel del att göra i skolan, men bland annat ett stort arbete som ska in, sen fyller min 2:a år i nästa vecka så jag har del kalas att planera och klänning att virka. Plus att jag nu i 2 dagar har haft ungefär 6 barn här hemma och de var i liknande åldrar allesammans. Jag klagar inte på barnaskaran då jag njuter av att ha många barn runt mig och jag skulle mer än gärna ha många barn, dvs fler än 3...utan det är snarare att jag känner en stress över att jag inte haft tid att läsa som jag vill. Men, men...
När det kommer till mitt handarbete håller jag som sagt på just nu att virka en klänning till min lilla tjej, plus att jag virkar en halsduk till mig själv och som vanligt håller mitt projekt med filten fortfarande på. Så det är vad jag sysslar med, bilder kommer komma framöver.

1 kommentar:

  1. Oj, det låter intensivt!
    Angående pajen så ja, det är verkligen gott! Kul att någon var positiv till den, andra kommentatörer verkade ju lite mer skeptiska. :) Jag är varken vegan eller raw food-are, även om jag har valt bort kött i mer än 15 år (äter fisk dock). Tycker att det är kul att laga mat och prova nya saker och nyttiga godsaker är ju alltid trevligt. Jag tycker att du ska göra en egen paj snarast! :)

    SvaraRadera