söndag 7 april 2013

Så det kan bli...


Tja..ni såg ju vad jag hade för fina små planer för den här dagen...visst lät det fint, positivt och företagsamt... Men blev det så?? Nehe...varför skulle lilla jag fullfölja min plan..haha...nänänä....hon låg kvar i sängen till klockan 12:00 ! ! ! ! ! Jajamen...lilla maken fick stiga upp och ge ungarna frukost, ta hand om kaoset medan frun låg och drog sig...
Fy på mig!!! Blir totalt skogstokig...jag skulle ju, jag borde ju, varför??? Men, men...gjort är gjort och hela dagen försvann för mig, jag fick skylla mig själv och fick duktigt stanna hemma och plugga medan ungarna hoppade på mig. Åka till universitetsbibl.?? Bara att glömma ju....jag steg upp 12:00 ögonlocken öppnas ju inte förrän ca 1 timme efter...ja...det är ju lönlöst att åka ner för 2 timmar.
Men, men...jag har pluggat på så gott det gick, sen är det bara att tuta och köra hela kommande veckan..så det så.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar