lördag 6 april 2013

A brand new day....


Jag skulle ha börjat redan igår var det tänkt men icke...jag läste ju som sagt inte något alls... men duktigt satte jag mig med mina böcker vid köksbordet idag efter att ha sparkat ut familjen. ;)
Cellen börjar vi med nu igen, för att sen fortsätta med nervsystemet...och så etc, etc... Den här gången kommer jag dock att köra en snabbis genom allt för att sen börja plugga på gamla tentor. Men allt ska ta mig tusan in i huvudet!!! Fick mig dock en finfin överraskning idag när jag gjorde den eminenta upptäckten att nästa vecka är totalt fullbokad med diverse saker som jag måste vara på. Måndag föreläsning hela dagen, samma med tisdag. Onsd. läkarbesök för att sen springa på intervju...huh...ja, hur ska man hinna...plus att dottern måste till farbror doktor så tid måste bokas för henne med... Men, men...som sagt, kavla upp ärmarna och ge sig in i leken. Imorgon blir det att stiga upp med tuppen och ta en tripp till universitetsbiblioteket för att plugga. 11-15 blir det!! Duktig student ska jag vara...hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar