fredag 19 april 2013

Raw food challenge


Förra inlägget skrev jag om hälsa och jag tog upp raw food där. Senaste dagarna har jag funderat i stort och smått på min egna hälsa och de reformationer jag gör där. Sista veckan har jag varit slarvig och inte skött mig öht taget, ingen träning ingenting. Varför?? Ja, tänk om jag kunde svara på det...
En kväll satt jag och hade mina små funderingar och började tänka på det där med raw food igen.
Jag har svårt att se att jag livet ut bara skulle kunna leva på råkost men jag är ändå nyfiken på den kosthållningen och har läst på en del om den.
Jag är sugen på en 30 dagars raw food challenge!! En challenge som startar i så fall på måndag. 30 dagar med bara raw food!!! I detta fall ska jag bara pressa mig själv och tvinga mig själv att äta 100 % raw i 30 dagar och får se sen hur jag fortsätter, dvs inget tvång om att gå vidare med raw food.
Vad säger ni?? Ska man sätta igång med en sådan challenge här på bloggen och ni får hänga med dagligen under dessa 30 dagar??? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar