onsdag 7 mars 2012

Lilla Hättan

Nu får ni ursäkta mina suddiga bilder, kämpade med att få dem så bra som möjligt men totalmisslyckades...dåligt ljus bland annat. Men, men..

Här kan ni se den allra första hättan jag någonsin tillverkat. Den är virkad och jag har inte följt något mönster utan virkat på fri hand. Jag är supernöjd med den och kommer garanterat göra fler. Nu får vi bara hoppas att mottagaren kommer uppskatta den. :)

Måste bara tillägga det...
Jag är måttligt road över alla reaktioner jag har fått från folk i min närhet när de har sett vad jag har virkat till den lilla nyfödda. Jag kan avslöja att det är en lite tös som ska få dessa gåvor och folk förfasar sig över mitt färgval. "VA??? Varför har du virkat i blått?? Det är ju en TJEJ!!!!" Jag bara skrattar...att folk är så fixerade vid färger och klassar in pojk och flickfärger...för att "det är det normala..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar