fredag 25 januari 2013

*Diego*

I helgen kommer jag vara hundvakt för första gången i mitt liv. Jag ska ha en goding hemma hos mig som heter Diego. Han är van vid att vara hemma hos mig då han har varit här måååånga gånger men de gångerna han sovit över här har varit tillsammans med husse och matte. Den här gången reser husse och matte iväg under helgen och han kommer få bo hemma hos oss ensam. Ska bli kul och spännande och se hur det är att ha hund. Jag har länge velat ha hund men det blir inte så då maken inte vill ha. En helg med hund hemma får se om man antingen kommer vilja ha det mer eller om man kommer ändra sig. Det här är en ung herre med mycket energi, ungarna älskar honom och han är redan lite som en familjemedlem. I och med att han fått komma hem till oss ett par gånger händer det ofta att barnen frågar efter honom. Men som sagt, det ska bli spännande, jag kommer helt klart få motionera lite mer och det kommer väl att vara som att ha ett 4:e barn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar