fredag 8 december 2017

Juletid


Alla som känner mig vet nog att julen är min absoluta favvorithögtid.
Att pynta, pyssla och fixa dagarna i ända under denna årstid är nog det absolut bästa som finns.

När jag väl sätter igång så finns det ingen hejd på det, jag kan gå runt hemma och pyssla i timmar.
Städa, flytta på saker, lägga till, ta bort...det är underbart :)


Vi började med julpyntet här hemma 2 veckor innan 1:a advent och det är inte över än...det är en process som får hålla på hela julen tycker jag. Mycket har plockats fram och mer ska fram.


Nu till helgen ska vi ut och plocka granris och murgröna för att binda kransar och pynta. Nästa helg är det granhuggning på agendan...Bakning och övrigt pyssel håller på under hela julen <3

Nu inväntar vi bara snön som lyser med sin frånvaro här på Öland...så är vi nöjda sen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar