fredag 7 juni 2013

~Sommarlov~


Sent i natt eller kanske tidigt i morse, beroende på vilket perspektiv du ser det ifrån (03:30) skickade jag in min sista examination för den här terminen. Hade suttit uppe och vridit och vänt på min text, plockat bort, lagt till, redigerat etc, etc. Just då, mitt i natten när jag skickade in den fullkomligt skakade jag, det var jobbigt, jag tyckte att jag inte hade gjort tillräckligt bra ifrån mig och jag var arg, ledsen och besviken i största allmänhet. Fortfarande tycker jag att mitt arbete var halvdant och jag är inte nöjd alls, jag tycker inte att det finns någon tydlig röd tråd genom den och jag tycker att den känns rätt tafatt och hafsig. Hur eller hur känner jag efter att ha sovit i knappt 5 timmar att jag kan släppa det hela nu, det ligger liksom inte i mina händer. Jag har alltså tagit sommarlov!!!
På tisdag kommer jag få resultatet av gruppexaminationen och även min sista omtenta...fram tills dess tar jag det lugnt och tänker inte ens så mycket som att ägna en tanke på skolarbete.
Nu ska jag sticka, jag ska baka bröd, grilla med vänner, yoga och dricka goda gröna smoothies! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar