onsdag 15 juni 2011

Veckans tips


Tänkte att jag kanske kunde komma med lite produkttips varje vecka, eller tips i allmänhet inom matlagning! Den här veckan vill jag tipsa om en gudomlig soja som jag nästan har blivit beroende av. Tamarisoja heter det och den är grymt god att ha i salladsdressingar t ex istället för salt, plus att det är nyttigare.
Ett annat tips är att marinera färska skivade champinjoner i den, supersmaskigt som snacks, sidorätt...etc, etc..
Jag köper den här sojan inne på Ica Maxi i Kalmar, men den finns även att köpa på hälsokost i ett annat märke som dessutom har större flaskor. Köp den, den är dyr men helt klart värd sina pengar!!!

Vill avsluta med att visa upp ett litet arrangemang jag gjorde igår, pryder ett av soffborden i TV-rummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar