tisdag 14 juni 2011

Någon planterade en liten idé

Igår var jag ute med ett trevligt litet gäng och åt! Vi började smått prata om ett av mina favvoämnen: MAT!! Under samtalets gång var det någon som frågade om jag inte hade någon matblogg, och där tänkte jag: Varför inte?? Jag älskar mat och jag älskar att laga mat och framför allt att experimentera. Jag är helt värdelös på att följa ett recept och min receptbokssamling är mer en inspirationskälla. God och hälsosam mat är något jag brinner lite extra för och jag älskar att göra om de lite mer ohälsosamma rätterna till hälsosamma. På det hela brinner jag dessutom lite extra för veggomat, gärna veganmat eller varför inte raw food?? Ni som kommer följa den här bloggen kommer se vilken blandning av mat jag presenterar, är ni med?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar