tisdag 10 juli 2012

Sommar = renovering

I alla fall hemma hos Mor Natalia. Tror faktiskt jag aldrig varit med om (i alla fall inte sen vi flyttade till hus) att det gått en endaste sommar utan att vi fixat något. I år stod övervåningen på tur. Riktigt klart är det ännu inte, några små finslipningar kvar, men de stora sakerna är klara.

Vi har byggt oss ett sovrum på övervåningen, ett riktigt fint sådant om jag får säga vad jag tycker. ÄNTLIGEN har vi ett riktigt sovrum, ett sovrum man faktiskt vill vara i.

Jag vet inte varför, men vi har aldrig riktigt prioriterat sovrumsfrågan, det har alltid varit annat som gått i första hand så vi har aldrig riktigt fixat så att vi har haft ett fint sovrum. Men NU, nu är den här :)

Här har ni sängen, maken byggde en väggfast sänggavel :)

Jag passade också på och fixade till tjejernas rum.

Stora flickans rum målade jag om, halva rummet blev ljuslila och andra halvan vit.

Möblerade om lite smått i lillans rum också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar